Nog 4 dagen voor vertrek naar USA

17 augustus 2017 - Almere Thuis, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis.  Het is alweer lang geleden dat we de reis geboekt hebben. Een toevallig passerende aanbieding deed ons de das om en ging ik samen met mijn creditcard overstag om weer snel te boeken. Na 1 USA loos jaar moest het er echt weer van komen. We hebben bewust gekozen voor een korte periode. Na onze verhuizing vorig jaar naar Almere Duin gaat het financieel allemaal erg hard, dus dan maar low budget, maar wel kort en krachtig. In onze Amerika reizen ontbrak deze hoek van de USA nog. Hoewel er veel meer te zien valt was ons rondje niet compleet zonder een bezoek aan San Francisco.

Maar vooraf ... toch een behoorlijke blunder van formaat qua planning. De vakantie in regio Noord valt in de laatste periode, dus tot 03-09. Dus ik gepland, we komen terug op 02-09, ruim op tijd voor het nieuwe schooljaar. Jammer dan... Clint gaat naar het ROC en de introductieweek begint een week eerder ..dat wist ik bij het boeken niet. Oeps wat nu? Daar moet hij wel bij zijn. Na veel stress en overleg maar een compromis gemaakt. Clint vliegt na 1 week alleen terug naar Amsterdam. Het is niet anders. Hij is dan 17 en heeft voldoende vliegervaring om alleen terug te kunnen vliegen. Dus dan maar een enkeltje geboekt vanaf San Francisco. De planning van de reis maar zo aangepast dat hij in ieder geval SF volledig meemaakt. LA en LV is hij al een keer geweest, dus dan mist hij het minst. Maar ik voel me wel schuldig en natuurlijk ontzettend stom van me. Maar goed, voor Clint is het glas half vol, hij vindt het te gek dat we weer naar LA en nu dan ook naar SF gaan.

Ik ga weer proberen een kort reisverslag te maken, nu niet in blogger.nl maar met reislogger.nl.

Kom dus snel een keertje terug voor onze reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Over 4 dagen vertrekken we. Nog eerst onze verjaardag vieren, daarna inpakken en wegwezen.

1. Reislogger:
    17 augustus 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!