Dag 10; Las Vegas

31 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag zijn we naar outlet aan de zuidkant van Las Vegas geweest. Er moet immers een nieuwe koffer komen en ook de kleding moet opnieuw worden aangevuld. Aangezien kleding en schoenen hier aanmerkelijk veel goedkoper is hebben we daar vandaag veel tijd aan besteed. Nu ben ik weer gelukkig in het bezit van een winterjas, hetzelfde merk die in mijn koffer zat. De vorige kocht ik in Florida en deze bij 38 graden in Las Vegas. Niet echt locaties waar je een winterjas moet kopen. Maar voor die prijs krijg je zo'n jas niet in Nederland. Die gaat in de handbagage. Voor de rest niet veel meer gedaan. Ik heb nog getracht wat geld terug te winnen bij een fruitautomaat, maar na 1 dollar had ik het wel gezien. In zo'n casino zitten mensen te gokken terwijl wij aan het ontbijt zitten. Of ze zijn nog steeds bezig van de dag ervoor of zijn echt vroeg begonnen. En overal in het casino mag gerookt worden. Dat zijn we ook niet meer gewend. Geeft wel een apart sfeertje, eerlijk is eerlijk. Vanavond is het weer enorm gaan stormen. Straatvuil vermengd met zand waait echt om je oren. Niet prettig. Morgen gaan we echt naar de Strip, de Bellagio fontijn en vooral ons weer heel veel verbazen. O ja, hier in het hotel is een groot theater, allemaal opgedirkte dames natuurlijk. Maar sommige spannen echt de kroon. Veel zeer rondvormige negerinnen met een van nature respectabele derrière van een behoorlijke omvang zijn een lust voor het oog. Mooi of niet, dat ze het doen kan ik van genieten. Respect.

1. Paul:
    1 september 2017
    Mooie foto's, kan niet wachten ze allemaal te zien en ik wil ook :) Dit is echt een regio die bovenaan mijn verlanglijst staat! Veel plezier nog!