Dag-1; De reis naar LA

22 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

hehe. we zijn er, wat een lange dag. Op Schiphol opvallend rustig, we hadden de keus tussen 5 lege loketten en ook de security was blij dat we langs kwamen. Wat een schril contrast met de bekende verhalen van de laatste maanden. Ook Swissair is prima bevallen. Alleen vliegveld Kloten (Zürich)  doet haar naam eer aan. Wat een drukte, zo rommelig. Ook de vlucht naar LA verliep prima, al is 11.30 uur vliegen echt wel de limit. Slapen gaat echt niet, alleen Clint kon redelijk een dutje doen. Tja, dan sta je daar in LA op de koffers te wachten en ik had er nu nog gestaan als we niet waren vertrokken. Wat wil het geval, mijn koffer heeft blijkbaar een andere route gekozen, die kwam dus mooi niet op de band naar me toe rollen. Ik zit nu nog steeds zonder mijn koffer. Dan ga je weer een molen in die je niet wil hebben na zo'n dag. Formuliertje hier, telefoon daar....etc... grrrr. We blijven hier 2 nachten, nu maar hopen dat ze hem morgen komen brengen. Nou ja, komt wel goed. Probleem is wel dat alle opladers in die koffer zitten, dus als de apparaten leeg zijn... moet er niet aan denken. Daarna snel de auto opgehaald (hele dikke Dodge) en naar het hotel gereden, nu net terug van Denny's. Clint een grote hamburger en de eerste steak is ook al verorberd. Tjonge, wat hadden een honger. Het is nu 06.10, exact 24 uur geleden zijn we vertrokken.. nu heel snel slapen en morgen maar wat nieuwe kleding kopen. Het heeft z'n voordelen haha. Morgen gaan we LA in. Ben benieuwd.. so far so good.

1. Paul:
    22 augustus 2017
    Tjonge jonge, dat is even een heftig begin, goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, nu maar hopen dat je koffer snel afgeleverd wordt! Damn, geen opladers.......wordt ook eentje aanschaffen denk ik. Heel veel plezier allemaal, shop till you drop :) Groeten, Paul