Dag 3; van LA naar Monterey

24 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanmorgen weer vroeg vertrokken. Rond 06.00 uur on the road naar Monterey. Een lange rit voor de boeg vandaag. Wel blij dat we LA uit zijn gegaan. De route was niet spectaculair, we hadden voor de snelste route gekozen want vanmiddag wilden (moesten) we kleding kopen. De koffer was dus niet afgeleverd bij het hotel. Helaas maar waar. Rond half 2 waren we 350 mijl verder en na aankomst bij het hotel konden we gelukkig direct op de kamer. Was het in LA heerlijk weer, rond de 27 graden, het is hier  vlakbij SF nog geen 15 graden en een beetje miezerig. Prima weer om te shoppen en dat was hard nodig. Ik heb nu weer voldoende kleding om het deze reis mee uit te zingen. Vanavond weer gebeld met het vliegveld maar de koffer is nog altijd niet gevonden. Dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik. Na 72 uur kan ik een claim indienen bij Swissair en dat zullen ze weten ook. Kleding is vaak snel te vervangen maar de opladers van de camera's baal ik het meeste van. Als de video camera leeg is, houdt het op voor de rest van de vakantie. Balen hoor. Morgen weer vroeg op want we gaan naar Moss Landing alwaar we hebben geboekt voor een whale watching tour. Een tour van 4 uur de oceaan op. Laten we ons daar maar op verheugen, daar komen we tenslotte voor. Voor de rest alles dik in orde.