Dag 12; Triple City Trip completed

2 september 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Rondje is done. Vanmiddag weer in LA gearriveerd. Was een lange en warme reisdag. Las Vegas uitkomen is eenvoudig, maar om in LA op de gewenste plek te komen is nogal een uitdaging. Maar we zijn er. Niet ver van ons hotel waar we gestart zijn. Nu 5 blokken verderop en nog dichter bij het vliegveld. Echt een latino buurtje, alleen Spaans taligen. We hebben een goedkoop hotelletje waarvan bekend is dat het er heel erg schoon is. Nou dat klopt. Aan de buitenkant denk je waar kom ik in terecht, maar eenmaal binnen is het echt spic en span. Dit hotel wordt veel gebruikt voor toeristen die de dag erna moeten vliegen, zoals wij dus. Morgen vertrekt onze vlucht om 10.20 naar Chicago. Zondagmorgen om 09.20 zijn we op Schiphol en dan met de trein naar Duin. Vanavond eten gehaald bij de Mexicaan, a take away en in het hotel opgegeten. Zo kan je zonder schaamte 1 portie bestellen, ruim voldoende voor ons beiden. En het was bijzonder goed, het beste wat ik deze vakantie gegeten heb. Het is toch veelal burgers en pizza wat je hier in leven houdt. Het water is niet aan te slepen, zo warm is het hier. Gelukkig hebben we hier een koelkast, magnetron, koffieautomaat en zelfs scheerspullen haha. De baard is er vanaf, jaja... Clint vond dat ik teveel op Wim begon te lijken, en daar schrok ik heel erg van, dus hoppa direct scheren...haha

Nu eerst weer koffie zetten (de gehele vakantie maar 1 biertje gedronken), dan vroeg slapen want morgen is het heel vroeg op. Terug naar huis.

De triple city trip zit er dan op. Al met al een geweldige reis geweest, ondanks koffer gezeik, Clint halverwege naar huis en weigerende benen (dat laatste gaat nu wel beter). Maar nogmaals LA induiken pas ik voor, dat is echt geen ontspanning meer voor me. Zoals gezegd, Florida, strand rust en ruimte. Len is akkoord.

Gaan jullie mee Paul....?

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paul:
    2 september 2017
    We gaan zeker mee ik heb er nu al zin in! Een goede reis terug alvast!